Kliendi meelespea

 

  • Lauaarvutit hooldusse tuues, võta kaasa ainult kast (nö. protsessor), kaablid ekraan, klaviatuur, hiir võite koju jätta. (Kaasa võtke vaid need osad mis tõrguvad).
  • Sülearvutil, tahvelarvutil, mobiilil võta kindlasti kaasa laadija !
  • Samuti võta kaasa kõik arvutiga kaasas olnud CD/DVD plaadid ja nendega kaasas olnud dokumentatsioon (ostukviitung) mis puudutab tarkvara litsentse.
  • Kui Teil puudub sobiv Windows litsents siis saate selle soetada kohapealt (Windows 7, 8.1, 10), kui Teil tarkvara litsents puudub ja seda osta ei soovi jääb kaup katki. Kui Teile sobib siis saate soovi korral Windows asemel vabavaralise Linux operatsioonisüsteemi (viimast ostma ei pea),  demoga saate tutvuda kohapeal.
  • Probleemse lisaseadme puhul võta kaasa nii seade kui ka ühenduskaablid !
  • Juhul kui arvutisse käib sisselogimine kasutajanime ja parooliga siis ka need andmed.
  • Muud Teile vajalikud kasutajanimed ja paroolid peavad Teil endal olema alal hoitud, neid meil ei ole võimalik taastada.
  • Lihtsamate probleemide puhul saate enamasti arvuti tagasi samal või järgmisel päeval. (Riistvaralise vea puhul võib rohkem aega kuluda ehk vastavalt niipalju kui uute vajatavate osade soetuseks aega kulub, enamasti mitte üle nädala, väljamaalt varuosa soetamisel enamasti paar nädalat).
  • ti mitte üle nädala, väljamaalt varuosa soetamisel enamasti üle nädala).

Visits: 145